ارائه خدمات درمانی درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» به نیازمندان

مهدی رحیمی، مدیر درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» شاندیز در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون با تلاش و همکاری پزشکان و پرستاران این درمانگاه در بخش‌های مختلف به ۶۰ هزار و ۳۰۰ نفر بیمار نیازمند، ۲۲ میلیارد ریال خدمات درمانی و سلامت ارائه شد.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات به نیازمندان ارائه شده است، تصریح کرد: این خدمات در بخش پزشک عمومی، مامایی، خدمات پرستاری، آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی و داروخانه   انجام شده که بخشی با تعرفه خیریه و بخشی هم به‌صورت رایگان ارائه شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه بیشترین خدمت در بخش پزشک عمومی ارائه شده است، افزود: پرسنل درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» ۲۰ نفر است که هفت پزشک، پنج پرستار و هشت نفر در بخش کادر اداری و خدمات در حال ارائه خدمات درمانی و سلامت هستند.
مدیر درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» شاندیز یادآور شد: همچنین در بخش داروخانه این درمانگاه به ۲۰ هزار و ۴۰۰ نفر خدمات دارویی ارائه شده است.
مدیر درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی، اظهار کرد: روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر در درمانگاه مراجعه‌کننده داریم، که یک  نفر در روز به‌صورت همزمان می‌تواند ‏از خدمات بخش‌های مختلف این درمانگاه استفاده کند.
رحیمی تأکید کرد: در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش توسعه درمانگاه در بخش‌های مختلف در دست اقدام است و این درمانگاه با ۳۴ سال فعالیت و ارائه خدمات درمانی و سلامت به مردم به عنوان یک درمانگاه مورد تأیید و قابل قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناخته شده و در لیست درمانگاه‌های مجاز و معتبر کشور قرار دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار بیماران نیازمند مراجعه‌کننده به این درمانگاه از مناطق مختلف و روستاهای محروم شهرستان، با هدف توسعه خدمات درمانی و رفاه حال بیماران، درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷ تا ۱۹ در بخش‌های مختلف فعال و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

درباره‌ی abdollah_razavi

Check Also

ارائه کپسول اکسیژن امانی بصورت رایگان به بیماران کرونایی

مدیر درمانگاه موقوفه عبدا…رضوی شاندیزخبر داد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.